Dlaczego blog o sporcie, czyli kilka słów o mojej pasji

Często dziwię się, gdy słyszę od znajomych, że nie mają pasji lub czegoś, co ich porywa bardziej niż coś innego. Dla mnie zawsze taką pasją był sport. Gdy byłem mały biegałem z ojcem po lesie dla czystej rozrywki i już mi tak pozostało. Nie jestem żadnym wyczynowcem ale cenię sobie dobry sprzęt sportowy. Nie ma to jak praktyczny przyrząd do ćwiczenia mięśni brzucha albo porządna ławka do ćwiczeń. Z dobrymi akcesoriami sportowymi można znacznie szybciej osiągnąć swój cel i przede wszystkim dobry sprzęt jest bezpieczny. Ćwicząc brzuszki przykładowo na ziemi bardzo szybko nabawimy się bólu kręgosłupa i innych potencjalnych dolegliwości. Z dobrym i funkcjonalnym sprzętem ćwiczenia czy to w siłowni, czy fitness są przyjemniejsze i bardziej efektywne.

Nie ukrywam po części faktem jest, iż lubię otaczać się nowymi akcesoriami do ćwiczeń, które zwykle kupuję w sklepach internetowych, wcześniej oglądając filmy opisujące dany sprzęt. Lubię wszystko najpierw dobrze sprawdzić zanim kupię, dzięki temu rzadziej się rozczarowuję. Poza tym dobre odżywki i suplementy nigdzie indziej nie są tak tanie jak w internecie. Czytając bądź oglądając video o danym sprzęcie, mam możliwość zobaczenia, jak urządzenie sprawdza się w życiu i czy warto je mieć u siebie w domu, siłowni, czy salce do fitness. Myślę, że video reklamy, telezakupy, czy inteligentne sklepy internetowe to przyszłość ponieważ dają możliwość dokładnego przyjrzenia się danemu przedmiotowi przed jego kupieniem. Wiadomo, każda rzecz kupiona przez internet może zostać zwrócona bez podania przyczyny, co jest kolejnym atutem takiego rozwiązania. Nie ma też momentu stresu, jak kiedy sprzedawca w sklepie stacjonarnym do nas podchodzi i zadaje pytania, albo coś nam poleca. W internecie możemy sprawdzić opinie o przedmiocie, w sklepie tradycyjnym natomiast musimy zaufać ocenie sprzedawcy.

Dodaj komentarz